Σειρά πρωτοβουλιών που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία των δήμων αναλαμβάνει η ΚΕΔΕ, αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες των δήμων, τις οποίες κοινοποιεί σε όλους τους δημάρχους της χώρας με επιστολή του ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης.
Ανάμεσα στις πρωτοβουλίες αυτές περιλαμβάνεται η σύσταση και επιχειρησιακή οργάνωση ενός ολοκληρωμένου Υποστηρικτικού Δικτύου Ενημέρωσης όλων των Δήμων της Χώρας , υπό τη μορφή HELP DESK.
«Η συγκεκριμένη νέα υπηρεσία, διευκρινίζει ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, θα αναλάβει να συγκεντρώνει, καταγράφει και να δίνει άμεσες απαντήσεις και λύσεις (το αργότερο εντός 24 ωρών) σε τρέχοντα θέματα που απασχολούν τους Δήμους, αντιμετωπίζοντάς τα υπεύθυνα, με επιστημονικό και τεκμηριωμένο τρόπο, αξιοποιώντας ταυτόχρονα το επιστημονικό δυναμικό που στελεχώνει τις υπηρεσίες της ΚΕΔΕ».
Για τη λειτουργία του HELP DESK τίθεται στη διάθεσή των δήμων από σήμερα Τρίτη 14 Ιουλίου στην ΚΕΔΕ :
Παράλληλα με τη λειτουργία του τηλεφωνικού υποστηρικτικού δικτύου, σημειώνει Γ. Πατούλης, υπάρχει και η δυνατότητα μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα της ΚΕΔΕ ( www.kedke.gr ) οι δήμοι να έχουν άμεση και καθημερινή ενημέρωση για θέματα της ΚΕΔΕ και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Επιπλέον, μπορούν να αξιοποιήσουν και σχετικό πληροφοριακό υλικό που υπάρχει στο ηλεκτρονικό περιοδικό της ΚΕΔΕ, www.localit.gr, για θέματα επικαιρότητας, και γενικότερης αυτοδιοικητικής ύλης με ειδικά ρεπορτάζ και αφιερώματα.
«Σας καλώ, καταλήγει ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες που σας προσφέρουμε , τόσο μέσα από τη λειτουργία της νέας μας υπηρεσίας, όσο και από την ηλεκτρονική σελίδα της ΚΕΔΕ και του περιοδικού μας και σας διαβεβαιώνω ότι ως Διοίκηση θα καταβάλλουμε διαρκείς προσπάθειες για την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών που θα προσφέρουμε στους Δήμους μέλη μας».