Με αφορμή το περιεχόμενο ανακοίνωσης που εξέδωσε η δημοτική παράταξη της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο Δήμο Αμαρουσίου , για να σχολιάσει τη συνέντευξη του Δημάρχου Γιώργου Πατούλη σε τοπική εφημερίδα της πόλης, θα θέλαμε να απαντήσουμε στα παρακάτω
1. Το πάρκινγκ της Ευτέρπης δεν έχει ως έργο καμία σχέση με τις αποτυχημένες παρεμβάσεις της Διοίκησης Τζανίκου.
Είναι ένα έργο που δεν επιβαρύνει κυκλοφοριακά το κέντρο της πόλης μας, αλλά αντίθετα το ανακουφίζει. Δεν θα κοστίσει ούτε ένα ευρώ στους δημότες, σε αντίθεση με τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που κόστισαν τα αποτυχημένα έργα του παρελθόντος. Κι όταν ολοκληρωθεί και παραδοθεί προς χρήση στους πολίτες, θα αποδειχθεί ότι ήταν κι αυτό, ένα ακόμη πετυχημένο έργο της Διοίκησης Πατουλη , όπως το ίδιο πετυχημένα έργα ήταν η ανάπλαση του Κέντρου, οι δύο πεζογέφυρες της Κηφισίας, οι 6 νέοι παιδικοί σταθμοί , το κλειστό Γυμναστήριο της Κοκκινιάς, οι νέες σχολικές αίθουσες , οι παιδικές χαρές στις γειτονιές του προαστίου μας . Δικαιωμένη από τις επιλογές αυτές είναι η Διοίκηση Πατούλη και όχι η παράταξη της δήθεν ανατροπής.
2. Το χρονοδιάγραμμα του έργου είναι ξεκάθαρο και δεν έχει αλλάξει.
Το έργο θα ολοκληρωθεί σε 30 μήνες από την έναρξη των εργασιών του. Αυτή είναι η συμβατική υποχρέωση του αναδόχου κι αυτό το χρονοδιάγραμμα, εφόσον δεν υπάρξουν απρόοπτα κατά την πορεία υλοποίησης του , θα τηρηθεί.
3. Για την νομιμότητα του διαγωνισμού αποφάσισε το Ελεγκτικό Συνέδριο και όλα τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα του Κράτους.
Το έργο αυτό, όπως όλα τα μεγάλα έργα που έγιναν στο Μαρούσι, υλοποιείται με απόλυτη διαφάνεια κι αφού έχουν πραγματοποιηθεί όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι νομιμότητας από τις αρμόδιες κρατικές και δικαστικές αρχές. Αυτή τη διαφανή διαδικασία κανένας δεν μπορεί να την αμφισβητήσει. Θυμίζουμε ότι όταν ο κ. Μαγιάκης προσέφυγε δικαστικά για το έργο των πεζογεφυρών στο πρόσφατο παρελθόν, “έφαγε τα μούτρα του”, αφού η Δικαιοσύνη απέρριψε τους ισχυρισμούς του.
4. Η κατασκευή του σταθμού της Γραμμής 4 του Μετρό στο Μαρούσι δεν κινδυνεύει και δεν ακυρώνεται από το παρκινγκ της Ευτέρπης.
Αυτό ισχυρίζονταν μέχρι πρότινος οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης και τώρα που διαπίστωσαν ότι αυτό δεν ισχύει, άλλαξαν τροπάρι και μιλούν για την κατασκευή του σταθμού μετρό στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης. Η δική μας θέση είναι ξεκάθαρη, θέλουμε την επέκταση της Γραμμής 4 και στο Μαρούσι κι ελπίζουμε αυτό να γίνει γρήγορα. Η κατασκευή του υπόγειου χώρου στάθμευσης θα διευκολύνει μελλοντικά τους χρήστες του Μετρο, με ότι αυτό συνεπάγεται ως όφελος για την πόλη και την τοπική αγορά . Και θα είμαστε εδω για να δώσουμε τη μάχη για να διασφαλίσουμε το μακροπρόθεσμο συμφέρον της πόλης.
5 Δεν υπάρχει κίνδυνος στατικής επάρκειας του υπάρχοντος σταθμού του ΗΣΑΠ.
Όποιοι το ισχυρίζονται αυτό , λένε ψέματα και δημιουργούν σύγχυση στους πολίτες. Οι αστήρικτες κινδυνολογίες δεν υπηρετούν το συμφέρον της πόλης. Ο ΗΣΑΠ πολύ καλά κάνει και ζητά μελέτες για τη διασφάλιση της στατικής επάρκειας του υπάρχοντος σταθμού και ο ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να τις παραδώσει.
6. Είναι μονόδρομος η επιλογή της Πλατείας Ευτέρπης.
Η έκταση της πλατείας Ευτέρπης είναι ο μοναδικός κατάλληλος χώρος στο Κέντρο του Αμαρουσίου για την κατασκευή παρκινγκ. Ανήκει ιδιοκτησιακά στο Δήμο Αμαρουσίου , σε αντίθεση με το οικόπεδο του ΙΓΕ για το οποίο η Διοίκηση Πατούλη προσπαθεί να έρθει σε συνεννόηση με περισσότερες από τρεις διοικήσεις του, χωρίς να έχει καταφέρει εδώ και 10 χρόνια να έρθει σε συμφωνία μαζί τους. Τι μας προτείνει η Αντιπολίτευση, να αφήσουμε να χαθούν άλλα δέκα χρόνια; Η να προχωρήσουμε στην κατασκευή του παρκινγκ στη μοναδική επιλογή που είχαμε, την πλατεία Ευτέρπης; Εμείς επιλέξαμε τη σίγουρη λύση και είμαστε βέβαιοι ότι θα δικαιωθούμε για την επιλογή μας.
7. Το έργο θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των τοπικών επιχειρήσεων .
Κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι δεν μπορούν να διατηρηθούν ζωντανές οι τοπικές αγορές, αν δεν διαθέτουν οργανωμένους χώρους στάθμευσης. Αυτό το χώρο δημιουργούμε ως Διοίκηση στο Κέντρο του Αμαρουσίου. Όσον αφορά τα αντισταθμιστικά που η πόλη πήρε εκ των υστέρων από την ιδιοκτήτρια εταιρεία των εμπορικών κέντρων, είναι πολλά περισσότερα από όσα ισχυρίζεται η αντιπολίτευση. Είναι τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που έχουν πληρώσει ως ανταποδοτικά τέλη όλα αυτά τα χρόνια οι επιχειρήσεις αυτές. Είναι αντισταθμιστικά έργα όπως η δημιουργία μιας παιδικής χαράς και ενός skate park στο ακίνητο επί της Αμαρυσίας Αρτέμιδος, αλλά και η παιδική χαρά στην Π.Ε. Ψαλιδίου, δίπλα στο Υπουργείο Παιδείας. Είναι οχήματα και εξοπλισμός για το Δήμο και τις υπηρεσίες του. Είναι λεωφορεία για τη Δημοτική μας Συγκοινωνία. Γνωρίζουμε ότι η παράταξη του κ. Μαγιάκη απεχθάνεται τη συνεργασία με τις επιχειρήσεις τη πόλης , όμως εμείς ως Διοίκηση την επιδιώκουμε, γιατί αυτό ωφελεί το Μαρούσι.