Με αφορμή την ανακοίνωση που εξέδωσε ο αντι-περιφερειάρχης Αττικής Βόρειου Τομέα Γ. Καραμέρος , με την οποία ζητούσε από την Κυβέρνηση να δώσει λύση στο ζήτημα λειτουργίας του Σικιαρίδειου Ιδρύματος , θα θέλαμε να επισημάνουμε τα παρακάτω:
Καταρχήν, συμφωνούμε απόλυτα ότι η Κυβέρνηση και ιδιαίτερα το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης οφείλουν άμεσα να βρουν μια βιώσιμη και μόνιμη λύση , που θα διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία του Σικιαρίδειου Ιδρύματος. Αυτή άλλωστε είναι η πάγια θέση της Διοίκησης του Δήμου Αμαρουσίου όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Θεωρούμε όμως ότι η έκδοση της συγκεκριμένης ανακοίνωσης είναι μια πράξη υποκριτική, που στόχο έχει « να πετάξει το μπαλάκι» στην Κεντρική Εξουσία και να αφήσει στο απυρόβλητο την Περιφέρεια Αττικής, η οποία έχει κι αυτή τις δικές της ευθύνες για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί. Η Περιφέρεια Αττικής έχει τους πόρους για να στηρίξει τη λειτουργία του Σικιαρίδειου, αν ήθελε. Θα μπορούσε , αν υπήρχε η πολιτική βούληση, αντί να διαθέσει πάνω από 250.000 ευρώ για τις ανάγκες διαφόρων συλλόγων της Αττικής, πολλοί από τους οποίους δεν έχουν να παρουσιάσουν κανένα αξιόλογο έργο, να διαθέσει τα χρήματα αυτά, ή μέρος τους, για τις ανάγκες του Σικιαρίδειου Ιδρύματος, η προσφορά του οποίου για τα παιδιά νε νοητική στέρηση και τις οικογένειες τους είναι και πολύτιμη, κι αδιαμφισβήτητη.
Θα μπορούσε η σημερινή Διοίκηση της Περιφέρειας αντί να διαθέτει τα χρήματα των πολιτών της Αττικής σε δωρεές για χρηματοδότηση έργων προς άλλες Περιφέρειες της χώρας, να τα διαθέσει είτε για έργα σε Δήμους της Αττικής για τα οποία υπάρχουν ώριμες μελέτες , όπως ο Βρεφονηπιακός Σταθμός του Δήμου Αμαρουσίου στο Ψαλίδι. Είτε για τη στήριξη πολύτιμων κοινωνικών δομών που λειτουργούν στην Αττική, όπως είναι το Σικιαρίδειο.
Σε αυτή την κρίσιμη για την επαναλειτουργία του Σικιαρίδειου Ιδρύματος περίοδο, καλό θα ήταν να αναλάβει η ηγεσία της Περιφέρειας Αττικής τις ευθύνες της. Να αποδείξει με έργα, κι όχι με βαρύγδουπες ανακοινώσεις , το ενδιαφέρον της για τις δεκάδες οικογένειες και παιδιά με νοητική στέρηση.