Παρουσία πλήθους επισκεπτών αλλά και του Δημάρχου Αμαρουσίου Γιώργου Πατούλη, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής με έργα των σπουδαστών που συμμετείχαν στα ερασιτεχνικά τμήματα ζωγραφικής ενηλίκων του Κέντρου Τέχνης και Πολιτισμού κατά την περίοδο 2010 – 2011.
Στην έκθεση όπου φιλοξενούνται περισσότερες από 150 δημιουργίες σπουδαστών, συνθέτοντας μέσω της χρήσης διαφορετικών υλικών και μικτών τεχνικών ένα πολύχρωμο πρωτότυπο εντυπωσιακό «κολάζ» που φέρει τη σφραγίδα των δύο ερασιτεχνικών τμημάτων ζωγραφικής ενηλίκων του ΚΤΠ, παραβρέθηκαν, επίσης, ο Πρόεδρος του ΚΤΠ Νίκος Πέππας, οι σπουδαστές και οι δάσκαλοι τους.
Την καλλιτεχνική καθοδήγηση των σπουδαστών των δύο τμημάτων ζωγραφικής ενηλίκων του ΚΤΠ είχαν οι υπεύθυνες διδασκαλίας Ελένη Γραφάκου και Μπέτυ Καρούση, όπου μέσα από το συνταίριασμα διαφορετικών υλικών, την οργάνωση της σύνθεσης, τη συνειδητοποίηση ότι η αναπαράσταση ενός φυσικού θέματος δεν σημαίνει μία απλή μιμητική απεικόνιση κάποιων αντικειμένων, ενέπνευσαν την καλλιτεχνική έκφραση στους δημιουργούς των έργων.
Στο σύντομο χαιρετισμό του προς τους παρευρισκομένους ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης, συνεχάρη τους δασκάλους και τους σπουδαστές για τα εντυπωσιακά έργα που παρουσίασαν ολοκληρώνοντας έναν ακόμα κύκλο δημιουργίας για το Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού του Δήμου Αμαρουσίου.
«Για άλλη μια φορά θαυμάζουμε τις προσπάθειες των σπουδαστών στα ερασιτεχνικά τμήματα ζωγραφικής του Κέντρου, οι οποίοι με την πολύτιμη βοήθεια των δασκάλων τους αξιοποίησαν δημιουργικά και ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο τους, καλλιεργώντας, παράλληλα, το ταλέντο τους στη ζωγραφική. Μας γεμίζει χαρά το γεγονός ότι και φέτος οι δημότες μας ευλαβικά «αγκάλιασαν» τα τμήματα του Κέντρου Τέχνης και Πολιτισμού συμμετέχοντας με κέφι και ζήλο, αποδεικνύοντας ότι ο πολιτισμός στην πόλη μας ανθεί».
Τα έργα που δημιούργησαν οι σπουδαστές στα ερασιτεχνικά τμήματα ζωγραφικής του ΚΤΠ μπορούν να θαυμάσουν οι επισκέπτες της έκθεσης μέχρι την Παρασκευή 13 Μαΐουαπό τις 10 π.μ. έως τη 1 μ.μ. και από τις 5 μ.μ. έως τις 8 μ.μ.