Γ. Πατούλης, Πρόεδρος της ΚΕΔΕ: «Το υψηλό επίπεδο των προτάσεων και των παρουσιάσεων των νέων παιδιών μας κάνει περισσότερο αισιόδοξους και δυνατούς για να προχωρήσουμε ως ΚΕΔΕ σε μια νέα δημιουργική και καινοτόμα εποχή. Όλοι μαζί εργαζόμαστε για ένα κοινό στόχο την ανάπτυξη έξυπνων εφαρμογών που θα σέβονται το περιβάλλον και θα εξυπηρετούν τους πολίτες»
Με τη συμμετοχή 35 ομάδων μαθητών από γυμνάσια και λύκεια της χώρας, συνεχίζεται για Τρίτη ημέρα σήμερα ο 2ος Μαραθώνιος Καινοτομίας που διοργανώνει η ΚΕΔΕ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Οι ομάδες των μαθητών που συμμετέχουν στο μαθητικό διαγωνισμό παρουσίασαν τις ιδέες τους οι οποίες θα αξιολογηθούν από ειδική κριτική επιτροπή και οι καλύτερες από αυτές θα βραβευθούν. Τα αποτελέσματα και τα βραβεία θα ανακοινωθούν μαζί με τα αποτελέσματα του Μαραθωνίου Καινοτομίας την αύριο το βράδυ.
Ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης καλωσόρισε τα νέα παιδιά που λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό εκφράζοντας την ικανοποίηση του για το υψηλό επίπεδο των προτάσεων, όπως και των παρουσιάσεων τoυς.
«Το υψηλό επίπεδο των παιδιών, η άνεση που επιδεικνύουν στην παρουσίαση των ιδεών τους, καθώς και οι εύστοχες προτάσεις που μας καταθέτουν, μας κάνει περισσότερο αισιόδοξους και δυνατούς για να προχωρήσουμε ως ΚΕΔΕ σε μια νέα δημιουργική και καινοτόμα εποχή. Όλοι μαζί εργαζόμαστε για ένα κοινό στόχο την ανάπτυξη έξυπνων εφαρμογών που θα σέβονται το περιβάλλον και θα εξυπηρετούν τους πολίτες», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Γ. Πατούλης και συμπλήρωσε:
«Η παρουσία σας εδώ σήμερα σηματοδοτεί την είσοδό σας σε μια νέα εποχή και δημιουργεί τις προϋποθέσεις τον επόμενο χρόνο να συμμετέχετε στις ομάδες των ενηλίκων. Σας αξίζουν θερμά συγχαρητήρια τόσο για το περιεχόμενο των ιδεών σας, όσο και για τον τρόπο που τις παρουσιάζεται. Το μέλλον σας ανήκει. Ως Πρόεδρος της ΚΕΔΕ εργάζομαι με ένα όραμα την δημιουργία των προϋποθέσεων και των συνθηκών που θα βοηθήσουν την παραμονή των νέων παιδιών στη χώρα μας. Η εθνική ανάπτυξη μπορεί να επέλθει μέσα από τη στενή συνεργασία της τοπικής αυτοδιοίκησης με την κεντρική διοίκηση και τους παραγωγικούς φορείς».
Οι προτάσεις των παιδιών αφορούν μεταξύ άλλων εφαρμογές και μηχανισμούς που βοηθούν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, την προστασία του περιβάλλοντος καθώς και την βελτίωση της διαβίωσης στα μεγάλα αστικά κέντρα. Στο μαθητικό διαγωνισμό έλαβαν μέρος 35 ομάδες οι οποίες διακρίθηκαν από 80 συνολικά υποψηφιότητες.
Ενημέρωση του Προέδρου για την προετοιμασία των ομάδων που θα παρουσιάσουν αύριο τις εφαρμογές τους
Παράλληλα με το μαθητικό διαγωνισμό σε άλλες αίθουσες του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, οι ομάδες ενηλίκων μαζί με τους εθελοντές μέντορες, προετοίμαζαν τον τρόπο και το περιεχόμενο των παρουσιάσεων των εφαρμογών τους. Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν αύριο τελευταία ημέρα του μαραθώνιου, όπου και θα ανακοινωθούν οι νικητές. Ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης μαζί με το Γ. Τσιάμη, Μέλος ΔΣ ΚΕΔΕ και Πρόεδρο της Επιτροπής Οργάνωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης επισκέφθηκαν τις ομάδες και ενημερώθηκαν για την πορεία της προετοιμασίας τους.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλούν περισσότερες πληροφορίες στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: http://crowdhackathon.com/smartcity2/
Ακολουθεί ο πίνακας με τις ομάδες των παιδιών που έλαβαν μέρος στο μαθητικό διαγωνισμό:
1 |
1ο Γυμνάσιο Βούλας |
Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
Nameless_Programmers |
2 |
1ο Πειραματικό ΓΕΛ |
Α ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
Οι Θεσσαλονικιές |
3 |
8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ |
Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
ARCADE RECYCLE |
4 |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΗΠΑΡΙΟΥ |
Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
Aισθητήρας για το επίπεδο της ηχορύπανσης στις πόλεις. |
5 |
4ο ΓΕΛ Μυτιλήνης |
Α ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
CYPHER GROUP |
6 |
1ο Ιπποκράτειο Γυμνάσιο Κω |
Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
Κούτσικας & Περής |
7 |
1ο Πειραματικό Λύκειο “Μανόλης Ανδρόνικος” |
Α ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
Thess-πέσιες |
8 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΠΟΥΓΑ |
Β ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
HELM.E.T |
9 |
2ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς |
Α ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
|
10 |
IOANNIS |
KAPETANAKIS |
||
11 |
2ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας |
Α ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
Li.Si (Live Simple) |
12 |
2ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς |
Α ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
Α.Μ.Μ.Α. |
13 |
Αρσάκειο Γυμνάσιο Ιωαννίνων |
Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
Parcareto |
14 |
6ο Λύκειο Αμαρουσίου |
Γ ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
No Code Scheduled |
15 |
27ο ΓΕΛ Αθηνών |
Α ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
Ερευνητές της Πόλης |
16 |
5 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ |
|||
17 |
1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Μυτιλήνης |
Β ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
ΓΚΑΖΜΑΔΕΛΙΑ |
18 |
2ο Γυμνάσιο Μοσχάτου |
Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
ecosquad |
19 |
2ο ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ |
Β ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
Ρουκέτες |
20 |
Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά |
Α ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
“οικολογικό κύμα” |
21 |
2ο ΓΕΛ Καλαμάτας |
Α ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
Α1 2ου ΓΕΛ Καλαμάτας |
22 |
5ο Γ.Ε.Λ. Ηρακλείου Κρήτης |
Β ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
System Overload |
23 |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ |
Β ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
ProtoSci |
24 |
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ |
Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
Together |
25 |
2o Γυμνάσιο Μοσχάτου |
Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
Οι τρεις φίλοι |
26 |
ΕΠΑΛ ΚΩ |
Β ΛΥΚΕΙΟΥ |
Μόνος / μόνη μου |
|
27 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΠΟΥΓΑ |
Γ ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
ORBIS |
28 |
Γενικό Λύκειο Αγιάς |
Β ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
A thoughtful citizen |
29 |
ΓΕΛ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ |
Β ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
e-Tanagraia |
30 |
Γενικό Λύκειο Αγιάς |
Β ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
Gold citizen |
31 |
ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ |
Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
ΟΜΑΔΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ |
32 |
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ |
Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
HERAKLION COMPANION |
33 |
Γυμνασιο Ζηπαριου |
Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
Ομάδα |
Οι πυροσβεστες |
34 |
Κολλέγιο Αθηνών |
Α ΛΥΚΕΙΟΥ |
Ομάδα |
κῦδος |
35 |
Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου |