Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε,
1. Τα εννιά ατυχήματα στη διάρκεια 1,5 έτους στα οποία αναφέρεστε δεν καταγράφηκαν από την Τροχαία γιατί ήσαν μόνον με υλικές ζημίες και πρόδηλα όχι σοβαρής μορφής. Καταγράφηκαν όμως από τις ασφαλιστικές εταιρείες για προφανείς λόγους. Εξάλλου από τις ίδιες τις φωτογραφίες που παραθέτετε, είναι φανερό ότι οφείλονται σε αντικανονική είσοδο στο αντίθετο ρεύμα (ευθύνη οδηγού), είτε σε πτώση κλαδιών δένδρου κλπ
Δεν σχετίζονται επομένως με την βιοκλιματική ή με την κυκλοφοριακή μελέτη.
Για λόγους σύγκρισης σας αναφέρουμε ότι στην οδό Φραγκοκκλησιάς σημειώθηκαν τα παρακάτω ατυχήματα με τραυματισμούς, με υλικές ζημίες και συνολικά στα έτη 2013 και 2014:
Οι συγκρίσεις είναι αξιοσημείωτες.
2. Τα στοιχεία του Πολυτεχνείου Πατρών αναφέρουν τα 889 οχ/ώρα σαν ώρα αιχμής. Η μέση ημερήσια κυκλοφορία είναι 7998 ox/ημερησίως, συνεπώς άλλο 8.000 και άλλο 18.000.
3. Προϋπόθεση για την υλοποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης αποτελεί η έγκρισή της από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, η οποία αναμένεται.
4. Ήδη έχετε ενημερωθεί ότι θα προχωρήσει ο Δήμος σε χάραξη διαβάσεων πεζών στις θέσεις στις οποίες αναφέρεστε και δεν βλέπουμε τον λόγο γιατί επαναλαμβάνεστε σε θέματα που έχουν δρομολογηθεί.
5. Ο θεσμός της Επιτροπής Διαβούλευσης, που η διοίκησή μας ενεργοποίησε, αποδείχθηκε ιδιαίτερα επιτυχής. Οι προτάσεις και οι παρατηρήσεις που διατυπώνονται εκεί λαμβάνονται υπόψη και αυτό θα συνεχισθεί και στο μέλλον.
Τέλος, μας προκαλεί εντύπωση η συνεχής ενασχόληση με θέματα των οποίων η λύση έχει δρομολογηθεί, από το Δήμο μας και βρίσκεται σε εξέλιξη και δεν μπορούμε να κατανοήσουμε την επιμονή σας αυτή να επαναλαμβάνετε τα ίδια ερωτήματα μέσα στο κατακαλόκαιρο.
Άλλωστε, οι υπηρεσίες του Δήμου μας, οι Αντιδήμαρχοι και ο μελετητής είναι καθημερινά διαθέσιμοι σε κάθε δημότη και κάθε Εξωραϊστικό Σύλλογο. Είναι περίεργο γιατί έχετε επιλέξει αντί για τον ουσιαστικό διάλογο τον ανούσιο χαρτοπόλεμο. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του.